Årets roligaste kräftskiva!

Det var årets roligaste kräftskiva igår kväll. Har i och för sig inte varit på någon annan kräftskiva i år, men det var riktigt roligt. Har inte skrattat så mycket på länge. Ojojoj så kul det var!!!

Kan också konstatera att jag verkligen gillar mina arbetskamrater. Det är inte på alla arbetsplatser man trivs, och jag har jobbat på en sådan arbetsplats. Visst kommer man ofta överens med de flesta på sitt jobb, men sedan finns det i vanliga fall personer som man verkligen inte går ihop med och de kan göra en helt galet arg ibland. Men inte på denna arbetsplats! Alla är verkligen så jättesnälla och glada så det är jättehärligt att jobba. Är så otroligt glad och tacksam för att jag blev erbjuden tjänsten på Stora, och att jag valde den tillslut efter mycket tveksamhet. Jag undrar jag hur livet hade sett ut om jag inte hamnat där...?

Så, nu är det dags att återvända till jobbet. En intensiv dag med möten väntar, och förhoppningsvis får vi ordning i klassrummet också. Gubbsingen tar en dagis-dag med Elias, vi tror inte att han orkar med att bli lämnad riktigt än. Lille killen måste få tanka närhet nu i några dagar.

Så, ha det så gott idag! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!